tisdag, augusti 22, 2006

2dolist

Två saker jag borde göra i stället för att blogga:
- sortera tvätt
- klippa gräset
Två jobbiga grejer jag borde bestämma:
- när jag ska börja jobba
- när jag ska kontakta tandvården
Två tusenlappar borde jag:
- köpa nya jeans för
- spara i madrassen
Två grejer jag INTE borde ha ångest över:
- allt jag inte hinner med
- att jag skulle vilja göra mer med barnen (hur fan skulle det gå till, hålla dem vakna hela nätterna?!)
Två outfits jag måste fixa:
- min Shirley Clamp-utstyrsel
- något schysst upptill som matchar min nya gråa brax
Två städer jag bott i:
- Västerås
- Umeå
Två fester jag gjort bort mig på (på ett jobbigt sätt alltså):
- nyårsafton hemma hos Mårten Hanolds mamma
- min 25-årsfest
Två personer jag skulle vilja ha på middag snart:
- Ica
- Karin

Inga kommentarer: