onsdag, augusti 09, 2006

Kollektiv

På fredag sticker vi ner till västkusten, till Lars stuga. Ska bli riktigt härligt, vi blir en hel drös där nere, Lars, Linda, Albin, jag, Elsa, Saga, Martin, Lotta, Janne och deras två döttrar. Nästan som ett kollektiv.

Köpte ny mobil i dag så nu är jag helt handikappad. Försökte skriva ett sms alldeles nyss men det går inte, fingrarna vill liksom trycka där de är vana men då händer nåt helt annat än vad jag planerat. Det är i alla fall en Sony Ericsson Z530i, svart och med ett mobilsmycke, mitt första, guuuuuuuuuuuuuuud så fjortis...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Cissi.
Nu har vi varit inne och kikat på din blogg.. Första gången jag (bloggar)och det gick ju bra.. ja ja med lite hjälp från Laura..Men jag skrev själv. Kände inte igen numret först , men nu är du bekant.
Hälsningar från Anders och Laura.