fredag, augusti 18, 2006

ARG ARG ARG!!!

Vad är det som händer? I dag vaknade jag är var på FRUKTANSVÄRT dåligt humör. Hann knappt komma ner i köket förrän jag nästan exploderade av irritation. Och inte över något särskilt - snarare över allting. Och då går det ju som det går:

1: När jag skulle "ställa" ifrån mig kaffeburken i skafferiet tog jag i så att hyllan rasade ner (nån jävla upphållningsmanick lossnade, tål de ingenting?!)

2: Elsa - som egentligen inte gjort någonting men ändå fått bassningar säkert sex gånger på tio minuter - hällde ut ett glas vatten på golvet.

3: Ont i ryggen efter de senaste dagarnas myckna (galet uttryck) kånkande av barn.

ORKA ORKA ORKA för fasen - vad ska man annars göra?!

Behöver antagligen sova lite mer än tre timmar i stötet närmaste tiden, annars kommer jag att börja kasta äpplen på förbipasserande snart!!!

Inga kommentarer: