fredag, augusti 18, 2006

Stumpar och kebabkött...

På tal om kostiga drömmar så bara måste jag delge er en av mina märkligaste, den har några år på nacken, men ändock.

Det hela utspelade sig i fysiksalen på Vallaskolan i Sala. Läraren (en av Elins gamla dagisfröknar) var amputerad, där vänstra armen skulle ha suttit hängde bara en stump liksom. I alla fall hade han tänt ett levande ljus för att demonstrera något och stumpen hängde och dinglade över det där ljuset och plötsligt fattade stumprackaren eld. Då kom en jättestor fluga in i klassrummet och flög runt som besatt - och det hängde en massa kebabkött ur munnen på den.

Jag kastade mig runt i sängen och skrattade hysteriskt på ett helt obekant vis så Martin väckte mig och var nästan rädd tror jag för så konstigt hade nog ingen skrattat förut.

Alltså VAD betyder det?

Inga kommentarer: