fredag, augusti 18, 2006

En nöt att knäcka...

Och vilken märklig dröm jag hade i natt.

Befann mig på någon slags Salafestival nere på stan. Skulle cykla därifrån och hade en MATBEREDARE i cykelkorgen som var för stor (säg den cykelkorg som skulle rymma en sådan) så det krånglade med cyklingen kan man säga. Utanför Idrottshallen hade Ola på TV4-sporten rest någon slags vit barack där det var efterfest. Elsa och Saga var med ibland, men inte just där tror jag. I alla fall höll Ola och jag på att prata om journalistik medan jag grubblade över hur jag skulle få hem den där matberedaren. Halv fyra på natten insåg jag att det var dags att cykla hem och då fick jag ett par jeans av Ola som kostade 9 510 kronor. Kom dessutom över en märkesplånbok med pistoler på.

Finns det någon drömtydare därute som vill ge mig en förklaring till denna udda dröm?!

Inga kommentarer: