måndag, augusti 21, 2006

GODIS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Åh nu är jag GODISSUGEN!!! Jag älskar smågodis och skulle lätt kunna byta ut fem av veckans måltider mot några härliga påsar snask (det gör jag ju såklart inte, jag är väl inte helt tappad bakom en vagn?!) Bästa stället i Sala är:

1: Natti (har mången gång åkt och hyrt film där, trots att mitt egentliga uppdrag har varit att komma över en hög blandad karra...)
2: Godisprinsen (har flera hundra olika sorter, första gången jag kom in där blev det nästan kortslutning i hjärnan, en näraparadisupplevelse...)

En som i vått och torrt alltid ställer upp på godisinköp är Elin. Vi kan än i dag ägna mycket tid åt att resonera fram och tillbaka om vad som är godast, vilka bitar man ska stoppa in i munnen samtidigt och så vidare. Barnsligt, roligt och GOTT!

karra.nu!!!

Inga kommentarer: